Rabu, 7 Januari 2009

Taklimat 'Posting'

Hehehe.. hari ni aku kena pegi Airpot View Hotel, Kota Kinabalu. Sebabnya ari ni ada taklimat pasal penempatan aku. Ramai sungguh rakan-rakan KPLI2008 berkumpul. Mereka yang terlibat ni semuanya mendapat penempatan di bahagian KK, KMarudu, KBelud dan Beaufort. Rasanya seribu lebih orang termasuk aku. Aku pula dapat di KMarudu, tapi x taula daerah mana. KMarudu ka... Pitas ka... Kudat ka... Pulau Bangi ka... Hmmm... Lantaklah... Tapi yang bestnya dapat nginap di hotel ni satu malam. Ada dinner, breakfast pun ada. mungkin saja mau memanjakan bakal2 guru ni. Manala tau nanti dapat d ceruk pedalaman. Hehehe... Apa-apapun hidup kna diteruskan. Klu blog ni lmbat gila updatenya, maknanya aku dpt d kwasan yang terpencil la. Means.... (Lu pikirla sindri...) sorila teda gambar. malas mo upload.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan