Isnin, 7 September 2009

UPSR Melanda!!!!


Wow!!!! lama x update blog siuuuut... biasalah... hujung2 tahun ni banyak kerja la. Ngam pula musim puasa ni... letih. Broadband pulak buat hal. Boleh surf dalam stgh minit jak. Lepas tu dia automatik disconnect dan ckp dia x bole recognize aku pny broadband.. Geram beb... dahla aku byr bil bulan2. Duk pulau pula tu. Coba korang bayangkan... bayangkan laaaa... bayangkan.... Mesti tensi kan???? Jadi arini aku guna lab komputer skolah... biasalah time ni aku byk bagi motivasi ngan budak2 drjah 6. Esok nak UPSR.. risau juga aku.. manalah tau aku ajar yg bukan2 ka... menyimpang ka... Tapi aku harap murid2 aku ni boleh la menjawab dengan yakin dan tenang. Untuk mentee aku, good luck.. (Abdussu-Ar, Basir dan Adzmir).. Untuk kawan2 selamat berpuasa dan jangan coba2 ponteng puasa.. hahaha... Di kesempatan ini juga aku ingin memohon maaf yang cukup maafnya untuk sesiapa yang pernah berdendam ngan aku... menyumpah2 aku... aku dah maafkan salah korang... lepas raya kita cari salah lagi. Hehehe.. gurau jak.. Tapi hati manusia siapa yang tahu kan.. Fikir2 kan dan selamat beramal...
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

Tiada ulasan:

Catat Ulasan