Selasa, 27 Oktober 2009

Rumahku Diserang!!!

Wahahahaha... rumah aku telah diserbu oleh budak2 lelaki asrama sekolah. Tumpang tido. Kesian juga aku kat dorang ni. Mcm kehilangan tempat tinggal. Mmmm... begini critanya, jumaat lepas, warden dorang ni p ke kudat selama 2 hari, so PPM sekolah la yang terpaksa menjadi warden ganti menjaga kanak2 ni. So aku tanya la, dia tido kat asrama ke x. Dia kata dia bawak kanak2 tu tido rumah dia. Ooooo.... x bole jadi ni. Kesian la pula kat PPM ni. Yelah aku tau sangat keluasan rumah tu. Mcm luas rumah aku juga. Bygkan murid lelaki + pompuan. Uihhh... ramai tu. Jadi dengan ikhsan dan budi bahasa yang masih tersisa ni, aku pun suggest ngan housemate aku tuk volunteer ajak budak lelaki ni tido kat rumah kitorang. And guest what, hosmet aku pun setuju. Siap sapu rumah lagi. Respek gila aku ngan dia ni. So budak2 tu pun datang la ke rumah dengan bantal mereka. Tugas aku time ni pastikan dorg tido awal. Maklumla mcm kat asrama. Hosmet aku pula tugasnya mengejutkan budak seawal jam 5 pagi. Yela nak sembahyg subuh. Kena la bangun awal. Aku pula time tu.... x nak crita la... Heeee... So itula kesahnya camna rumah aku kena serbu. Tapi mcm best pula, meriah gilak aku cakap kat korg... Jd try la jemput budak asram tido kat rumah korg. Bababababababaiiii....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan