Isnin, 26 Julai 2010

ADEEIIII!!!!

Hahaha... apa lagi aku mo tulis nih. Kjp ahhh... OOOO. Ni td pagi lepas rehat skolah aku adakan klinik UPSR. Jd aku pun uruslah murid2 ni. Setting projektor la, angkat skrin la, whiteboard la, extension la, laptop la, mcm2 la. Kira agak busy jugak la. Ketiak pun selamba ja berpeluh walaupun aku pakai deodorant 'anti peluh' kononnya. mungkin sebab panas la juga. Ke hulu kelas ke hilir pejabat x henti2. Ada ja benda tertinggal. Bila sudah settle, aku pun rest la kejap sblm aku masuk kelas utk PnP. Fuhhh... masuk kelas kejap aku pun minta kerja rumah... WHAT!!!! blum siap. 3 org ja yg hantar. Gila. Kerja aku bg hari Jumaat lagi. Itu pun terjemah ayat BM ke BI. Aku pun jemurla dorg d tapak perhimpunan. Marah betul aku. Mcm biasa, aku ceramah duu. Biar dorg kepanasan mcm hati aku yg panas. Mmg bikin panas. Kemudian aku suruh dorg lari keliling tapak perhimpunan 3 kali. Lepas tu aku suruh dorg siapkan kerja rumah dan hantar tepat jm 12. Waktu tu jam 11.40. Tggl 20 minit. Aku igt dorg x boleh siapkan. Blum pun smpai jm 12, drg lari2 p bilik guru menghantar tu kerja. Hahaha... Mcm lucu pula. Mo kna marah br mo buat. Lju pula tu. Aku blum semak lg keja drg. Oh ya pasal klinik UPSR, klinik ini hingga hari khamis. 1 hari 1 subjek. Sengaja buat mcm tu. Susahkan diri setting benda2 tadi. Xpa lah. Setahun skali. Bukan selalu. Mcm best juga sibuk2 ni. Tp aku bukanlah superman..

Proverb kali ini

"Practice makes Perfect"





Tiada ulasan:

Catat Ulasan