Khamis, 23 September 2010

Tenang Juga Akhirnya


Yeah, merdeka!!!! Hari ni hari terakhir UPSR. Murid2 sda boleh bergembira. Hny menunggu keputusan shj. Guru2? Mesti tgh berpeluh menunggu keajaiban yg berlaku tahun ni. Begitu juga ngan aku. Masa murid2 tgh menjawab subjek aku, x tenang aku duduk. kjp ke kantin, kejap ke bilik guru, kejap ke pejabat am, kjp ke library, kejap sana, kejap sini... Fuh macam abis satu skolah aku ronda. Yelah, nama pun risau, mana boleh berkaraoke. Hahaha... Tp bila dah abis, mcm dah hilang lori 10 tan d atas badan aku. Tenanggggg je. Buat murid2 tahun 6 tu, ingat kejap ja kamu gembira. Lps ni byk benda aku nak suruh korg suma buat. Membina rumah guru, menyemen longkang, membuat pendawaian dalam kelas, mengecat bangunan... Hahahaha... Blum termasuk kontrak pembersihan kawasan sekolah. Habislaaa korg.... HAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!



1 ulasan: