Rabu, 24 Ogos 2011

CRK Dibekukan... Adesss...

23 Ogos 2011, kitorang warga guru ada meting. Banyakla hal2 yang menarik dibincangkan. Antaranya camna mo tingkatkan prestasi memurid di skolah aku. Memacamla isu n cdgan yg timbul. Tapi xla sampai baling2 kerusi. Huih... Tu diaaa... Part yang aku rasa paling x best time GB aku kata dgn selamba hari jumaat ni semua CRK dibekukan. Jadi semua guru2 kna berada di skolah... Part tu aku ok ja. Then dia sambung lagi, mmmm... cuti pertama lepas cuti skolah semua guru tahun 6 tidak dibenarkan ambik CRK. Alohai... Kna ajar murid tahun 6 habis-habisan... Sebagai guru yang patuh dan dedikasi, kitorang pun menurut perintah. Jd raya tahun ni hanya sekejap sahaja. Raya ke-6 aku dah mula masuk ke tempat ngajar.. So, aku hanya sempat beraya hanya tuk 5 hari... Neway, esok hari last ngajar... X sabar nak berebut2 naik feri time petang. Berebut2 ngan warga kampung. Standard la... Time guru2 nak balik kg, time2 ni la dorang nak kluar juga nak shopping. Konfom sendat lagi la feri kali ni. Huhu.. Kepada kawan2, klu kg korang tu dekat, baik balik kg. Aku skg ni pun tgh layan lagu raya sambil melelehkan air mata kerinduan. Layan lagu Mamat - Ku Pohon Restu Ayah Bonda. Memang syahdu...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan