Jumaat, 5 Ogos 2011

Lama Sudah....

Salam Ramadhan semua yang beragama Islam dan salam 1 Malaysia buat semua rakyat Malaysia. Harap2 semuanya sihat montel2 belaka. Sorilah sebab lama x post d blog aku nih walaupun aku tau x ramai yang berminat nak baca. Hahaha... Sebenarnya aku dah lama x punya idea yang bernas lagi mantap yang boleh aku kongsikan ngan korang semua. Neway, aku mo ucapkan selamat menjalani ibadah puasa dengan penuh tawadhu' dan penuh rasa sabar yang memantapkan lagi iman di nurani kita.. Jgan kita biarkan puasa kita menjadi sesia kerana kealpaan yang kita lakukan. Biarlah segala kelaparan dan kedahagaan kita berbaloi untuk memasuki SYURGA yang sememangnya menjadi hak kita. Sama2 lah kita mengharungi kewajipan ini ini dengan ikhlas... Sehingga kita bertemu lagi di lain masa... Insya-Allah...


Ni wajah budak fevret aku. Skg ni dia suda masuk SMK... huhu...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan